Hoxe tivo lugar a reunión do
Comité de Seguridade e Saúde Laboral, presidido polo Director Xeral de Xustiza,
coa orde do dia seguinte:
Información COVID 19
Información Cidade da
Xustiza de Vigo
Deixámosvos a información e
os temas de interese que se trataron na reunión:
INFORMACIÓN
COVID-19: Infórmannos que a incidencia Covid-19 en saúde
laboral da Administración de Xustiza galega é paralela á da sociedade, producíndose
un lixeiro incremento no último mes.
Datos facilitados:
CONFINADOS:
Positivos: 9 persoas
Contactos directos: 22
persoas
Un procentaje xeral do 0,24
% en relación ao total do persoal.
EPIS: Con
respecto as medidas e medios de seguridade ou Director Xeral asegurou que se seguen
enviando remesas de máscaras quirurjicas, FFP2, xeles hidroalcohólicos, biombos
e batas refugables para o persoal de limpeza que atende aos calabozos. O STAJ volveu insistir na dotación
de máscaras FFP2 para todo o persoal destinado nos Rexistros Civís, Xulgados de
Paz, Decanatos, Imelgas, Oficinas de Atención á Vítima, Rexistro e Repartición,
e persoas vulnerables por ter patoloxías que poden agravar a contracción dá
enfermidade dá COVID.
CONTRATO
DE LIMPEZA: Vai tramitar un novo contrato e mentres
tanto prorrogarase o actual para os meses de agosto e setembro. Garántennos que
as medidas de limpeza van seguir de momento.
DESFIBRILADORES: Así
como solicitou o STAJ no Comité de
hoxe, e en múltiples ocasións, comunícannos que teñen previsto a instalación
dos mesmos, sendo o principal problema buscar unha persoa responsable en cada
ámbito.
MEDIDORES
CO2: Volvemos solicitar a instauración de medidores en cada un
dos edificios xudiciais para garantir e extremar as medidas de ventilación,
respondéndonos que non está nada previsto neste tema.
TELETRABALLO: Segue en vigor segundo a disposición JUS 504/20 de 5 de xuño do 2020, o borrador do teletraballo está finalizado e seguirá unhas pautas moi similares á actual normativa. A Xunta ten previsto adquirir 1415 portátiles para facilitar os medios materiais.
CIDADE
DA XUSTIZA DE VIGO: Estiman que as obras finalicen para outubro
deste ano, despois teñen que obter a licenza de primeira ocupación, e a partir
de aí comezará o traslado do persoal, sen concretar a data de inicio por
depender da concesión da licenza. Comezaron a amoblar para ir gañando tempo. A
distribución será a seguinte:
ANEXO:
No
denominado Anexo, van servizos e óganos comúns; Xulgado de Garda, Atención a
Victima, Atención ao Cidadán, Xulgado de Violencia de sobre a Muller (con sala
de vistas independente, etc).
No
2º andar: SCNE.
Decanato
con 3 salas para videoconferencias, Colexios de Procuradores e Avogados.
No
3º andar: Sala de Formación, Rexistro e Reparto, Colexio de Graduados Sociais y
Organización Sindicais
No
4º andar: Xunta Electoral e Sala Prensa.
TORRE:
Semisótano:
Imelga
Entre
o 2º e 4º andar: Xulgados de Instrución en función das súas substitucións
No
7º andar: Xulgados do penal.
Do
8º ao 13º andar: Xulgados de 1ª Instancia.
Do
14º ao 16º andar: Xulgados do Social.
No
17º andar: Xulgados do Contencioso.
No
18º andar: Xulgado do Mercantil.
APARCAMENTO: 306 prazas para vehículos; 90 prazas para
motos. Non teñen decidido se a repartición será proporcional aos corpos ou en
función da orde de chegada.
A previsión de entrada en funcionamento non será antes do
verán do 2022.
Organizarase unha visita cos sindicatos mediante a Xunta
de Persoal.
BETANZOS: Trasladarase a Fiscalía ao habitáculo que ocupa o Decanato, e este mudarase ao despacho da Fiscalía para poder situar ao novo persoal de reforzo nomeado, grazas ás peticións realizadas polo STAJ.