viernes, 4 de mayo de 2018

Van 87 dias de folga e así o recolle a prensa


Hoxe cumprimos 87 días de dura loita polos nosos dereitos. A forza daqueles primeiros días segue intacta nos corazóns de cada un dos folguistas que descubriron un novo espertar ás súas reivindicacións, pero... o camiño foi e segue sendo moi longo e escabroso. Como cada día, aquí tendes os enlaces das noticias que reflexan o noso conflito, con elas non só se pretende informar de todo o acontecido, tamén constitúen un claro expositor de tantos e tantos sentimentos que todos levamos dentro e que a prensa recolle como sempre á súa maneira pero que indubidablemente forman parte do noso día a día dende aquel famoso 7 de febreiro onde todos xuntos fixemo-lo camiño.


E ademáis publicouse o seguinte:


COMUNICADO DE LA JUNTA DE GOBIERNO 

La Junta de Gobierno ha acordado crear un canal para comunicar las incidencias derivadas de la situación de huelga en la Justicia 

  •  A través de una cuenta de correo electrónico, los colegiados pueden comunicar las incidencias derivadas de la huelga en la Justicia
  • Los datos servirán para llevar un registro de incidencias. 

4/5/2018.- Entre las medidas anunciadas en la Asamblea Informativa celebrada el pasado  viernes 27/4/2018, está la creación de un canal para que los colegiados puedan comunicar las incidencias derivadas de la situación de huelga en la Justicia (suspensiones, incumplimientos de servicios mínimos, etc.) 
Los datos extraídos pueden servir para mantener un registro de incidencias, obtener datos estadísticos y controlar los perjuicios causados.

La cuenta de correo electrónico habilitado es: administrador@icacor.es