A raiz da situación de crese ocasionada pola COVID-19 faise necesaria a prestación dun
servicio non presencial, para todos os empregados ao servicio da Administración
de Xustiza na que asegure a cidadanía un normal funcionamento coas garantías técnicas
procesuais e normativas, por elo e coa finalidade de manter un normal funcionamento
de tódalas Administracións faise imprescindible unha regulación para a
realización de funcións mediante o teletraballo.
Entendendo
este concepto como aquela modalidade de prestación de servizos a distancia na
que o contido competencial do posto de traballo poidan desenrolarse, sempre que
as necesidades do servizo o permitan, fora das dependencias da Administración,
mediante o uso de tecnoloxías da información e comunicación.
Pois ben, o Ministerio
convoca por videoconferencia, unha Mesa Sectorial da Administración de
Xustiza que terá lugar o vindeiro xoves dia 11 de marzo de 2021 ás 12:00 horas
onde foron convocadas as organizacións
sindicais: STAJ, UGT, , CSIF, CCOO, ELA e CIG no que se vai a tratar os seguintes
puntos:
1. Borrador
da resolución pola que se regula a prestación de servizos en modalidade de teletraballo
na Administración de Xustiza.
2. Información
sobre la DA 158ª da Lei 11/2020, de 30 de decembro, de Presupostos Xerais do
Estado para el año 2021, sobre el recoñecemento das cotizacións á Seguridade
Social ao persoal da Administración de Xustiza. (noticia
publicada 04/01/2021)
3. Rogos
e preguntas.
Esta regulación que se está negociando é para que quede permanente, non é só para o tempo da pandemia. Actualmente na Administración de Xustiza en Galicia aplícase a normativa Xeral de teletraballo da Xunta, esperando a ter unha regulación específica para Xustiza.
Trátase en definitiva dunha
regulación concreta e única, que vai a ser para todos: Ámbito Ministerio e
resto de CCAA con transferencia en xustiza, por suposto GALICIA.