1. Tribunal Superior de Xustiza de Galicia:
1.1. Un funcionario do corpo de xestión
P.A. ou de tramitación P.A. en cada unha das salas.
1.2. Secretaría de Goberno: un funcionario
do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación P.A.
1.3. Gabinete Técnico da Presidencia: un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación
P.A.
1.4. Oficina de Rexistro e Repartición: un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación
P.A.
2. Audiencias provinciais:
2.1. Seccións civís: un funcionario do
corpo de xestión P.A. ou de tramitación P.A. por cada dúas seccións ou fracción
e un funcionario do corpo de auxilio xudicial para todas as secciones.
2.2. Seccións penais e mixta: un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou de tramitación P.A., e un funcionario
do corpo de auxilio xudicial para cada dúas seccións ou fracción.
2.3. Oficina de Rexistro e Repartición: un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación
P.A.
3. Xulgados unipersoais:
- Xulgados de instrución e xulgados de
primeira instancia e instrución de garda: os funcionarios que efectúan o
servizo de garda habitualmente, que se encargarán de apoiar a tramitación de
causas con preso dos restantes xulgados.
-
Xulgados de instrución e xulgados de primeira instancia e instrución con
competencias en violencia sobre a muller: un funcionario do corpo de xestión
P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación P.A
-
Xulgados de violencia sobre a muller exclusivos de A Coruña e Vigo: un
funcionario do corpo de xestión P.A., un funcionario do corpo de tramitación
P.A. e un funcionario do corpo de auxilio xudicial.
-
Xulgados do penal: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do
corpo de tramitación P.A., para cada dous xulgados ou fracción desta clase do
partido xudicial, e un funcionario do corpo de auxilio xudicial para todos os
xulgados.
-
Xulgados do mercantil: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un
funcionario do corpo de tramitación P.A., para todos os xulgados desta clase do
partido xudicial.
-
Xulgados de primeira instancia: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un
funcionario do corpo de tramitación P.A., para todos os xulgados desta clase do
partido xudicial.
-
Xulgados de primeira instancia especializados en Dereito de Familia: un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación
P.A., para todos os xulgados desta clase do partido xudicial.
-
Xulgados do social: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario
do corpo de tramitación P.A., e un funcionario do corpo de auxilio xudicial
para todos os xulgados desta clase do partido xudicial.
-
Xulgados do contencioso-administrativo: un funcionario do corpo de xestión P.A.
ou un funcionario do corpo de tramitación P.A., e un funcionario do corpo de
auxilio xudicial para todos os xulgados desta clase do partido xudicial.
-
Xulgado de vixilancia penitenciaria: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou
un funcionario do corpo de tramitación P.A.
-
Xulgado de menores: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un funcionario
do corpo de tramitación P.A.
-
Servizo común de notificacións e embargos: un funcionario do corpo de xestión
P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación P.A. e un funcionario do corpo
de auxilio xudicial.
-
Decanatos-Oficina de rexistro e reparto: un funcionario do corpo de xestión
P.A. ou un funcionario do corpo de tramitación P.A. en cada sede.
- Servizo común de
atención ao cidadán e á vítima: un funcionario do corpo de xestión P.A. ou un
funcionario do corpo de tramitación P.A. en cada oficina.
- Xulgados de paz: un funcionario, cunha atención horaria
reducida de 10:00 h a 13:00 h.
4º Rexistros civís:
-
Rexistros civís exclusivos: dous funcionarios do corpo de xestión P.A. ou do
corpo de tramitación P.A.
- Xulgados de primeira
instancia e de primeira instancia e instrución con funcións de rexistro civil:
un funcionario do corpo de xestión P.A. ou do corpo de tramitación P.A. e un
funcionario do corpo de auxilio xudicial.
5º Fiscalías: deberán
contar con toda a dotación de persoal que preste o servizo de garda para
atender debidamente o servizo, e ademais un 10% aproximado do total dos
funcionarios dos corpos de xestión P.A., de tramitación P.A. e de auxilio
xudicial de cada unidade.
-
Fiscalía Superior da Comunidade Autónoma: un funcionario do corpo de xestión
P.A. ou do corpo de tramitación P.A.
-
Fiscalías provinciais: a maiores dos funcionarios do servizo de garda, un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou do corpo de tramitación P.A.
-
Fiscalías de área: a maiores dos funcionarios do servizo de garda, un
funcionario do corpo de xestión P.A. ou do corpo de tramitación P.A. nas de
Santiago e Vigo.
- Seccións territoriais:
un funcionario do corpo de xestión P.A. ou do corpo de tramitación P.A. en cada
sección territorial, para o servizo de garda.
6º Instituto de Medicina
Legal: 6º Instituto de Medicina Legal:
- Os médicos forenses de
garda. - Os médicos forenses de garda.
A cobertura destes
servizos mencionados anteriormente realizarase mediante unha quenda rotatoria
diaria entre os funcionarios integrantes do persoal de cada órgano, no que se
seguirá a orde alfabética dos seus apelidos, comezando pola letra A, agás que exista
acordo voluntario interno no órgano afectado.
Se o servizo non queda
atendido desta forma, serán designados os funcionarios das distintas quendas
polos fiscais-xefes, letrados da Administración de xustiza e directora do
Imelga. 5
Sen
prexuízo do anterior, a totalidade dos empregados públicos ao servizo da
Administración de xustiza en Galicia estarán ao dispor de eventuais adaptacións
organizativas que resultasen necesarias para garantir a prestación dos servizos
esenciais, tanto da unidade xudicial á que pertenza ou de calquera outra da súa
xurisdición e localidade, tal e como se desenvolve no punto 8º.
7º Persoal laboral ao
servizo da Administración de xustiza:
- O 100% do persoal dos
efectivos adscritos ás gardas de equipos técnicos de menores.
- Nas subdireccións do
Imelga: 1 auxiliar de autopsias, 1 psicólogo e 1 traballador social.
8º Establecemento de
quendas, dispoñibilidade e localización do persoal
Para a designación do
persoal que haxa de prestar os servizos esenciais, establecerase unha quenda
rotatoria diaria entre os funcionarios integrantes do cadro de persoal de cada
órgano, no que se seguirá a orde alfabética dos seus apelidos.
Os funcionarios
integrantes das quendas rotatorias serán designados polos Letrados da
Administración de xustiza, en aplicación do artigo 452.3 da Lei orgánica do
Poder Xudicial; no caso da Fiscalía, polo Fiscal Superior e Fiscais Xefes
correspondentes, así como no IMELGA pola súa directora.
A presenza física será en
todo caso rotatoria, establecéndose unha quenda diaria, que comezará polos
xulgados co número 1, e os demais de forma sucesiva; unha vez rotado o primeiro
funcionario de cada xulgado, volvería a comezar con outro funcionario do nº 1
distinto do anterior e así sucesivamente.
Todo o persoal ao servizo
da Administración de Xustiza en Galicia quedan baixo as ordes directas da
autoridade competente en canto sexa necesario para a protección de persoas,
bens e lugares, podendo impoñerlles servizos extraordinarios pola súa duración
ou pola súa natureza.
Todo o persoal, estea ou
non en servizos mínimos, deberá comunicar aos seus superiores funcionais
(Letrado/a da Administración de xustiza, Fiscal xefe, Directora do IMELGA) un
número de teléfono para o seu chamamento no caso de ser necesaria a súa presenza
inmediata na súa unidade xudicial ou en calquera outra da mesma xurisdición e
localidade, para o que deberá estar permanentemente localizable durante toda a
xornada laboral e deberá desprazarse con carácter inmediato ás instalacións
xudiciais cando se lle requira.
CVE:
aKd34aQqm4
Verificación:
https://sede.xunta.gal/cve
6
Na
entrada dos edificios xudiciais debera indicarse onde se atopa/n o/s
funcionarios que desempeñan os servizos mínimos esenciais.
Na designación destas
quendas quedarán excluídas as persoas que padezan patoloxías que sexan
susceptibles de agravarse polo contaxio do COVID-19:
Diabetes.
Enfermidade cardiovascular (incluída hipertensión).
Enfermidade hepática crónica.
Enfermidade pulmonar crónica.
Enfermidade renal crónica.
Enfermidade neurolóxica ou neuromuscular crónica.
Inmunodeficiencia.
Embarazo.
Posparto (inferior a 6 semanas) e
Cancro.
Tamén quedarán excluídos
aqueles funcionarios que se atopen na situación de deber inescusable para a
atención de menores ou maiores que estean baixo a súa dependencia, e sempre e
cando cumpran os requisitos para acollerse ao permiso correspondente. No caso
de que ambos os dous proxenitores ou responsables do menor ou do maior
dependente teñan a condición de funcionarios en activo ao servizo das
administracións públicas, non poderán gozar destas medidas simultaneamente.
En ambos casos, deberán
remitir unha declaración responsable ao correo do servizo de persoal da
xefatura territorial correspondente.
-
A Coruña: servizo.xustiza.coruna@xunta.gal
-
Lugo: persoal.presidencia.lugo@xunta.es
- Ourense: - Ourense:
sxsal.xustiza.ourense@xunta.gal sxsal.xustiza.ourense@xunta.gal
- Pontevedra:
servizoxustiza.vi@xunta.es
9º Horario
Mentres se manteña a
declaración do estado de alarma, o horario de presenza obrigatoria queda fixado
de 9:00 a 14:00 horas, con excepción do servizo de garda, que deberá aterse á
regulación específica do dito servizo, así como o de rexistro civil que será o
regulado na Orde do Ministerio de Xustiza sinalada a continuación. 7
O
horario dos rexistros civís principais e os exclusivos ven determinado pola
Resolución do ministro de Xustiza, en aplicación da Orde SND/272/2020 do
Ministerio de Sanidade sobre medidas excepcionais para o Rexistro civil durante
la pandemia covid-19, do 23 de marzo de 2020.
http://intranet.xustiza.gal/documents/368917/48c08c36-e85b-400f-b65a-28c66f479cf1
O horario do servizo dos
rexistros civís delegados nos xulgados de paz, será o sinalado especificamente
para estes na presente resolución.
10º Medidas de seguridade
Limitarase o acceso de
profesionais e cidadáns ás sedes xudiciais salvo para aqueles trámites
imprescindibles e inaprazables, así como para a asistencia a actuacións
xudiciais para os que estiveran citados. Para estes casos deberán observarse as
precaucións expostas. Calquera outra xestión ou trámite non esencial deberá ser
realizado vía LEXNET, telemática ou telefónica. Para ese efecto, facilítase o
seguinte enlace, en que figura o directorio de órganos xudiciais a nivel
nacional:
https://www.mjusticia.gob.es/BUSCADIR/ServietControlador?apartado=buscadorGeneral&
lang=é
Así mesmo, débese ter
especialmente en conta a Resolución do ministro de xustiza sobre seguridade
laboral da Administración de xustiza durante a pandemia covid-19, do 23 de
marzo de 2020.
http://intranet.xustiza.gal/documents/368917/c3fe98f6-153c-46ff-9bac-c1795222dcba
A presente resolución
producirá os seus efectos desde o momento da súa sinatura.
Ver Resolución cos servizos mínimos
STAJ, sindicato independente e específico de Xustiza, sen subvencións e sen ataduras.