Achegamos información sobre a tramitación das
substitucións entre titulares que se publicará para o coñecemento de todo o
persoal na intranet xudicial.
· As
solicitudes serán cumprimentadas de acordo co anexo II bis dispoñible no apartado adicado ás
substitucións entre titulares da intranet xudicial. Neste novo anexo habilítase
a posibilidade de solicitar máis dunha das prazas que se oferten, e a orde na
que se soliciten, será a que se teña en conta como orde de preferencia para o
caso de corresponderlle á persoa máis dunha das prazas. (Xúntase o anexo)
· A remisión
das solicitudes feitas polo persoal solicitante remitirase a través dalgunha
das seguintes canles:
o Fax: 981546222
· A proba de
entrega será o acuse de recibo do fax ou do correo electrónico enviado, e non
será preciso achegar documentación acreditativa algunha xunto coa petición, xa
que de ser precisa será requerida pola Dirección Xeral.
· Logo da
revisión das peticións recibidas na Dirección Xeral, publicarase na intranet
xudicial unha resolución na que se indicarán os nomes das persoas
adxudicatarias e a data de efectos das súas substitucións.
· Os
correspondentes acordos de substitución entre titulares serán enviados por
correo electrónico aos /ás adxudicatarios/as, sendo comunicados, á súa vez aos
superiores funcionais dos órganos de orixe e destino para o seu coñecemento.
Novo modelo anexo II bis
Novo modelo anexo II bis