Hoxe tivo lugar a reunión do
Comité de Prevención de Riscos e Saúde Laborais, presidido polo Director Xeral
de Xustiza, coa orde do dia seguinte:
-Información Covid 19 (Epis)
-Cursos Obrigatorios de
Prevención de Riscos Laborais
Deixámosvos a información e os temas de interese que se trataron na reunión:
INFORMACIÓN
COVID-19: Infórmannos que a incidencia Covid-19 en
saúde laboral da Administración de Xustiza galega é paralela á da sociedade,
producíndose un incremento no mes de xaneiro, como consecuencia do Nadal, e
descendendo a partir de entón ata o día de hoxe.
Datos facilitados:
Xaneiro:
22 positivos
Febreiro:
6 positivos
Marzo:
2 positivos
CURSOS
OBRIGATORIOS DE PREVENCIÓN DE RISCOS LABORAIS: Van
realizar nos Xulgados de paz e nos Xulgados mixtos das provincias de Lugo e
Ourense entre o 24 e o 28 de maio. Tamén haberá unha nova convocatoria entre o
31 de maio e o 4 de xuño para o persoal que non puido realizalo por estar de
baixa, que veu no concurso de traslados ou algún outro motivo.
EPIS: Con
respecto as medidas e medios de seguridade ou Director Xeral asegurou que se
repartiron máis de 80.000 máscaras cirúrxicas, 107.000 luvas, 6.000 máscaras
FFP2, etc. Neste punto o Staj volveu
insistir na dotación de máscaras FFP2 para todo o persoal destinado nos
Rexistros Civís, Xulgados de Paz, Decanatos, Imelgas, Oficinas de Atención á
Vítima, Rexistro e Repartición, e persoas vulnerables por ter patoloxías que
poden agravar a contracción dá enfermidade dá COVID. Contestándonos que non
están polo labor de realizalo, salvo en casos moi excepcionais.
Respecto ao contrato
extraordinario de limpeza que leva a cabo polas mañás, asegurounos que vai
seguir en vigor, coa contratación de dúas persoas nas localidades grandes e
unha persoa para as pequenas.
CRIBADOS
E VACINACIÓN: Indícannos que na última reunión que
mantiveron as CC.AA. co Ministerio de Xustiza e MUGEJU, as listas dos/as
afiliados/as nesta mutualidade estaban a ser enviadas á autoridade sanitaria e que
en breve irase citando por grupos de idades, informándonos dun período de
espera dunha semana aproximadamente en relación aos/as afiliado/as da
Seguridade Social. O Staj solicitou
urxentemente a colaboración e o traslado ao Conselleiro de Sanidade, como
fixemos en data 24-03-21, para que o persoal de xustiza galego de Mugeju, con
entidade privada, sexa incluído como grupo prioritario do calendario de
vacinación do SERGAS.
PROTOCOLO
DE ACCESO DE ENTRADA NOS ÓRGANOS XUDICIAIS: Neste
tema derívannos aos Xulgados Decanos como responsables de cada regulación ou
protocolo no seu partido xudicial, non sendo competencia da Xunta ao existir
unha comisión de Seguimento Covid-19 establecida en cada CC.AA. polo Consello.
Unha vez máis o Staj insistiu na
importancia do control en todos os accesos xudiciais, pedindo novamente ao
presidente do Comité que emita as recomendacións oportunas aos xulgados decanos
para que non se relaxe a entrada nos xulgados por parte dúas corpos de
seguridade, sen a oportuna cita previa.
VENTILACIÓN:
Reiteramos a necesidade de ventilación en todos os edificios xudiciais e na
máxima garantía na substitución e regulación dos filtros do aire acondicionado
nos denominados edificios “intelixentes” que non dispoñen de ventilación natural,
e en xeral de todos aqueles que dispoñen de aire acondicionado susceptible de
utilización, solicitando neste punto medidores de aire CO2 para asegurar a súa
calidade, comprometéndose a estudar a súa implantación en función do custo.
TELETRABALLO: Pendente
de publicarse o documento aprobado polo Ministerio de Xustiza, segue regulado
como estaba, podendo establecerse a posibilidade de teletrabajar a quendas ata
50% do persoal.
EXPURGO
XUDICIAL: Cun orzamento de 780.000 euros, realizarase
en 4 lotes, cada un por provincia.
Noutra orde de cousas o Staj tamén solicitou a implantación de máis terminais telefónicas e de desfibriladores en todos os órganos xudiciais.