O documento que
resume todos os acordos aos que chegan cada venres os membros do Goberno-
recolle ese novo investimento para "melloras informáticas no ámbito do
Ministerio de Xustiza".
O investimento
anunciado este venres supera os 60 millóns de euros. Uns 36 millóns serán para
a compra de servidores "de alto e medio rendemento", para aumentar a
capacidade de almacenamento e para "a potenciación e ampliación da
capacidade da plataforma de 'backup'". O Ministerio recoñece que necesita
un novo investimento porque o proceso de dixitalización da Xustiza supuxo
"un gran crecemento no volume de datos".
Outros 19,1 millóns
destinaranse a mellorar as aplicacións informáticas e as comunicacións
asociadas a elas. "A finalidade é dispoñer dun servizo que permita a normal
prestación destas funcións simplificando a xestión e executando os proxectos de
actualización e mellora, así como a resolución de incidencias, peticións ou
problemas", afirma o Ministerio.
Esta é a parte que
afecta directamente a plataformas como LexNet, que en xullo sufriu unha desas “incidencias”.
En concreto, un buraco de seguridade que tardou días en solucionarse permitía
que os usuarios accedesen a miles de arquivos, o que obrigou ao Ministerio para
pechar o acceso á aplicación que utilizan os avogados para recibir
notificacións sobre os seus casos.
Un sistema de
xestión procesual común.
Por último, o
Ministerio aprobou destinar seis millóns de euros para que as comunidades
autónomas invistan en "a modernización tecnolóxica" da súa
administración de Xustiza. O obxectivo é que con ese diñeiro finánciese a
transición a un "sistema de xestión procesual común", en lugar da
dispersión que existe actualmente.
A brecha de
seguridade reabriu o debate sobre o 'papel cero', unha iniciativa de
dixitalización que aplauden os actores xudiciais, pero que todos coinciden que
non se está aplicando correctamente.
Algúns deles
contaban hai unhas semanas a eldiario.es que nos xulgados, lonxe de eliminarse
o papel, este incrementouse. Un exemplo é o aumento nun 30% os pedidos de
material de oficina.
Lee a noticia completa en eldiario.es