Publicase
no Dog de hoxe a RESOLUCIÓN do 9 de xuño de 2022, da
Dirección Xeral de Xustiza, pola que se dá publicidade á convocatoria e aos
criterios de repartición do Fondo de Acción Social do ano 2022 para o persoal
ao servizo da Administración de xustiza con destino na Comunidade Autónoma de
Galicia.
Poderán solicitar as axudas o persoal funcionario de
carreira e o persoal interino dos seguintes corpos ao servizo da Administración
de xustiza: médicos forenses, xestión procesual e administrativa, tramitación
procesual e administrativa e auxilio xudicial.
Terán a condición de beneficiarios:
a) Os solicitantes con discapacidade física, psíquica ou sensorial igual ou superior ao 33 % que reúnan os requisitos establecidos nas alíneas anteriores.
b) Os solicitantes que, reunindo os requisitos establecidos nas alíneas anteriores, teñan baixo a súa dependencia directa e legal, e vivindo ás súas expensas, cónxuxe, parella de feito, fillos/as, ascendentes de primeiro grao por consanguinidade ou afinidade ou persoas tuteladas por sentenza xudicial firme con discapacidade física, psíquica ou sensorial igual ou superior ao 33 %.
No caso de que a persoa beneficiaria teña baixo a súa dependencia directa e legal, e vivindo ás súas expensas, máis dunha persoa que cumpra os requisitos anteriores, percibirá a axuda para cada unha.
O persoal referido no parágrafo anterior deberá estar, no
prazo de presentación das solicitudes, en situación de servizo activo ou de
excedencia por coidado de fillos/as e ter destino nesta comunidade autónoma,
así como reunir os restantes requisitos exixidos polo presente programa de
atención de persoas discapacitadas do Fondo de Acción Social.
Tamén poden solicitar a axuda:
a) Aquelas persoas que prestasen servizos como persoal funcionario interino da Administración de xustiza nesta comunidade autónoma durante o período comprendido entre o final da acción social do ano pasado (día 17.6.2021) e a finalización do prazo de presentación de instancias desta convocatoria.
b) O persoal funcionario de carreira da Administración de xustiza que durante o período comprendido entre o final da acción social do ano pasado (17.6.2021) e a finalización do prazo de presentación de instancias desta convocatoria prestase servizos nesta comunidade autónoma e se xubilase durante o dito período.
O prazo de presentación de solicitudes será de quince (15)
días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta
convocatoria no Diario Oficial de Galicia.
As persoas solicitantes
deberán completar obrigatoriamente o formulario electrónico da solicitude a
través da OPAX (Oficina Virtual do Persoal da Administración de Xustiza), no
enderezo web opax.xunta.es, para o cal están habilitadas dúas modalidades de
identificación:
a) Se se dispón dun certificado dixital recoñecido (DNI
electrónico, tarxeta de identificación de persoal ao servizo da Administración
de xustiza en Galicia ou outro), poderase acceder con este e a súa
correspondente clave.
b) De non disporen dun certificado dixital recoñecido, as persoas
solicitantes accederán á OPAX mediante o seu usuario e contrasinal. Para o caso
de que o sistema non recoñeza o usuario como válido ou de que este non lembre o
seu contrasinal, farase uso da opción habilitada na OPAX para estes efectos.