Segundo
a lei 6/2021 que modifica a Lei 20/2011, o Rexistro Civil de España contará
cunha rede de oficinas dotada de servizos electrónicos e en todo o territorio
nacional, para proporcionar a necesaria proximidade aos usuarios do servizo
rexistral e aproveitará a experiencia dos empregados públicos a cargo da sua levanza para a implementación do
novo modelo do Rexistro Civil
A
dixitalización dos libros rexistrais permitirá axilizar os trámites de
obtención, verificación e validación de documentos e identidades, así como a
prestación de novos servizos telemáticos avanzados.
Os
datos rexistrais son un instrumento fundamental para realizar numerosos
trámites e procedementos nas distintas Administracións Públicas. A
dixitalización e gravación dos libros rexistrais, xunto coa informatización dos
Rexistros Civís, posibilitará mellorar o seu funcionamento, axilizar os
trámites de obtención, verificación e validación de documentos e identidades,
así como a prestación de novos servizos telemáticos avanzados a cidadáns e
organismos públicos.
Na
actualidade todos os libros dos rexistros civís
anteriores ao ano 1950 atópanse sen dixitalizar.
Consideramos
de vital importancia a dixitalización dos anos que faltan nos Rexistros Civís de Galicia para así poder
atender cunha maior prontitude e dilixencia ao público que de forma diaria
acode ás devanditas dependencias ou solicita
de forma telemática documentación.
Por
todo o anterior desde STAJ solicitamos e presentamos escrito na DXX para que se adopten as medidas necesarias
para proceder á dixitalización
dos anos comprendidos entre 1871 a 1950
e así tratar de alixeirar as
aglomeracións que con certa
habitualidade podémonos atopar nos
rexistros civís dado que non é o mesmo poder acceder a un arquivo informático
que estar a buscar libros polos andeis para posteriormente fotocopiar e dilixenciar.