Acabamos de recibir comunicación do Xefe da Sección de Concursos informando de que a data prevista de publicación no Boletín Oficial do Estado da resolución provisional do concurso de traslados ordinario entre funcionarios dos Corpos de Xestión, Tramitación e Auxilio da Administración de Xusticia de 2020, será o 21 de decembro próximo.
O persoal funcionario interesado terá un prazo de dez días hábiles a contar a partir día seguinte á publicación desta orde no “Boletín Oficial do Estado”, para expresar a súa desconformidade cos datos obrantes en devandito Anexo III, para o que deberán solicitar a súa corrección mediante o Anexo IV (Modelo de Alegacións), publicado na Orde JUS/808/2020, do 28 de xullo e na páxina web do Ministerio de Xustiza, achegando a proba documental oportuna, de acordo co establecido no artigo 73 da Lei do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Unha vez cumprimentado o Anexo IV, deberán asinalo, acompañando a documentación que crean oportuna, no seu caso. Todo iso escanearase e enviarase nun único ficheiro, a través do correo electrónico concursos.admonjusticia@mjusticia.es, indicando na mensaxe, no apartado “Asunto”: APELIDO1_APELIDO2_NOME_ALEGACIÓNS.
STAJ, sindicato independente e específico de Xustiza, sen subvencións e sen ataduras