Onte mandamos un escrito por fax a DXX pedindo que correxirá de oficio os erros e omisións que se detectaban no expediente personal electrónico, hoxe colgaron o seguinte mensaxe na Intranet:
"Detectado un problema na consulta dos trienios amosada no
expediente electrónico, infórmase de que se trata dun erro na súa
visualización, sendo correctos os datos manexados na aplicación informática de
xustiza.
Iniciados os traballos para resolver a incidencia, informarase a través desta mesma canle no momento no que o problema sexa solventado, polo que non se atenderán as solicitudes de modificación deste apartado ata que os datos amosados sexan os contidos na aplicación."
Iniciados os traballos para resolver a incidencia, informarase a través desta mesma canle no momento no que o problema sexa solventado, polo que non se atenderán as solicitudes de modificación deste apartado ata que os datos amosados sexan os contidos na aplicación."
O problema non solo se refire os datos dos trienios, tamén existen erros e omisions no resto de datos que se reflexan no expediente personal, polo que ademais, tal e como lles pedimos onte no escrito , deben correxir e actualizar o resto de datos.