miércoles, 21 de agosto de 2019

Cursos de linguaxe administrativa galega e preparatorios do CELGA

Publicado no DOG do 20 de agosto




Convócanse cursos de linguaxe administrativa galega e cursos preparatorios para os certificados de lingua galega, Celga nas escolas oficiais de idiomas de Galicia, tanto presenciais como en liña.

PRAZO DE INSCRICIÓN: do 2 ao 11 de setembro e do 30 de decembro ao 10 de xaneiro, dependendo do curso no que se esté interesado/a.


LUGAR DE INSCRICIÓN: 


PERSOAS BENEFICIARIAS:

 - Para acceder aos cursos  CELGA as persoas beneficiarias deben ter máis de 16 anos

- Para acceder aos cursos de linguaxe administrativa galega as persoas beneficiarias son empregados/as públicos/as da Administración autonómica, da Administración local e da Administración periférica do Estado na Comunidade Autónoma de Galicia.

Preme aquí para acceder á resolución 

Ante as consultas que nos dirixen as persoas interesadas en facer os cursos de linguaxe xurídica galega, lembrámosvos que a última convocatoria foi en  decembro do ano pasado, así  que esperamos que no último trimestre deste ano haxa unha nova convocatoria por parte da Secretaría Xeral de Política Lingüística. Manterémosvos informados/as. 

Engadimos para completar esta información o punto 5 da ORDEN de 13 de junio de 2011 por la que se regulan os cursos de linguaxe administrativo e xurídico galegos, que dispón literalmente:  

Artículo 5. Equivalencias y convalidaciones.

1. Serán equivalentes entre ellos, por un lado, el curso medio de lenguaje administrativo gallego y el curso medio de lenguaje jurídico gallego y, por otro, el curso superior de lenguaje administrativo gallego y el curso superior de lenguaje jurídico gallego. Su equivalencia se reconocerá sin que se haga precisa su convalidación por la Secretaría General de Política Lingüística.

2. Tendrán la misma validez que los cursos medios de lenguaje administrativo y jurídico gallegos:

a) Los siguientes cursos realizados en la Escuela Gallega de Administración Pública con anterioridad al año 2000: cursos de lenguaje administrativo; cursos de lenguaje administrativo gallego; cursos de lenguaje jurídico gallego; cursos de lenguaje jurídico gallego para asesores de la Xunta de Galicia.

b) Los cursos (nivel medio) convocados por la Consellería de Justicia, Interior y Relaciones Laborales para funcionarios de la Administración local y de justicia, dentro del plan integral de estudios iniciado en 1990.

c) El curso de especialización en lengua gallega para profesores de EGB o su convalidación correspondiente.

d) El curso medio de lenguaje administrativo sanitario gallego.

e) Los ciclos elemental y superior de los estudios de gallego de las escuelas oficiales de idiomas superados con anterioridad al 30 de julio de 2007.

f) Los certificados o diplomas de los cursos de nivel avanzado de lengua gallega realizados en la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), con una duración de 150 horas, celebrados entre el 6 de junio de 2001 y el 24 de junio de 2008.

La Secretaría General de Política Lingüística no expedirá ningún certificado de estas equivalencias. Cuando se quiera acreditar el curso de lenguaje administrativo o jurídico de nivel medio bastará con presentar, haciendo referencia a lo establecido en el artículo 5.2 de esta orden, el documento acreditativo del curso o estudios equivalentes que se acaban de citar en los apartados anteriores.

STAJ, sindicato independente e específico de Xustiza, sen subvencións e sen ataduras.