viernes, 27 de enero de 2017

STAJ denuncia na prensa que en Xustiza se manteñen os recortes

STAJ denunia na prensa o incumprimento pola Xunta do fin do recorte no CAT, previsto para este mes de xaneiro, e que nesta nomina se nos segue a quitar cartos, a Tramtadodres ( 9 euros) e a Xestores (24 euros). Fin de recorte que anunciou Feijoo a "bombo e platillo" e que non se está a cumprir :

Enrique Araújo, del Sindicato de Traballadores da Administración de Xustiza (STAJ), reprochó «o incumprimento da Xunta con respecto ao  remate dos recortes no complemento específico da pagas extras, en Xustiza complemento autonómico transitorio (CAT)». Tras señalar que «no resto do Estado non se produce tal recorte», criticó que «o  recorte mensual sigue no soldo dos corpos de Xustiza, na mesmas cantidades que antes, e con visos de que  prosiga por uns meses máis».
 
Fuente: La Voz de Galicia (Pontevedra)

En la Provincia de A Coruña, el delegado sindical del STAJ denuncia así mismo el incumplimiento de la Xunta con respecto al final de los recortes en el complemento específico de las pagas extraordinarias.

Así mismo, en la provincia de Lugo, el delegado sindical del STAJ recuerda, que durante los últimos cuatro años, a los funcionarios de Xustiza se les quitó ese complemento de las mensualidades de junio y diciembre y determinadas cantidades en el resto de meses. Feijóo anunció el final de ese recorte, que no existe en otras CCAA, pero la Xunta se escuda en que no puede ponerle fin hasta que entren en vigor los nuevos Orzamentos.
Fuente: El Progreso de Lugo