Fai xa máis dun ano que a Dirección Xeral instalou no OPAX o
chamado Expediente Persoal Electrónico, que consideramos unha ferramenta válida
donde deben constar todos os datos do funcionario público actualizados, sendo de
moita utilidade a hora de solicitudes, concursos de traslado, substitucións,
etc, pois si os datos que figuran están actualizados e son correctos, aforraríamos presentar títulos, certificados, diplomas, etc.
Desde este sindicato e dadas as queixas dos funcionarios, vistos
varios expedientes electrónicos pudemos detectar que existen innumerables
erros, entre os máis comúns podemos enumerar os seguintes:
DATOS DA ADMINISTRACIÓN.- Non están actualizados.
TITULACIÓN.- A titulación do funcionario non se corresponde coa
actual.
CURSOS.- No apartado de cursos, ou non constan, ou só constan
algúns dos realizados, incluídos os de galego.
DESTINOS.- En case todos os expedientes visualizados só consta o
destino actual, faltando os destinos anteriores, polo que de nada serve ao
funcionario este dato.
ESCALAFÓN.- Cremos que é o sitio adecuado donde debe figurar o
escalafón de cada un, eso sí actualizado cada ano.
Por este motivo desde STAJ, solicitamos a Direccion Xeral de Xustiza:
Que o máis axiña posible se proceda á corrección e actualización
de oficio e publicación correcta de todos os datos que a Administración á que
me dirixo debe posuír e que deben figurar no noso expediente persoal. Así
mesmo, pedimos que tamén figuren os datos relativos ao escalafón.